Tuesday, May 11, 2010

you giving me LIP boy???


(everything thrifted from head to toe except rings)
vintage black and white polka dot minidress, vintage red lips and heart leggings, black turban, vintage black patent leather DIY peekaboo platforms, snake, black opal and cheetah head ring from Buffalo Exchange and diamond flower, gold and silver Forever21 rings
I honestly was bored at the studio and fucking around when I did these pics. I found the lips heart leggings and was in love. So I had them on all day when I found these Eddie Monster platforms! They had a round toe but I made them into a peep toe! I've been wanting those Jessica Simpson Dany shoes (see bottom pic) FOREVER but no dice! So being the fashion frugal person I am I tried to make my own! HAHAHAHAHA, not half bad????  Now I'll be the first to say that I am beyond flat-chested! I'm like a NEGATIVE A cup, lol!! But in these pics, DAMN! My side profile is boobless! I had boobs but I lost them when I had Ephraim! I used to want fake boobs but I learned that titties ain't everything! I can get away with wearing no bra! Which I can't stand in the first place! Plus I can fit all the vintage kids clothes!
Anywho don't forget about the "FREE GIVEAWAY", it ends May 15th. And I gotta say HEEEEEEEEY and THAAAAAAANK YOU to all the new folks. Welcome, welcome. I love you all old and new! You guys really inspire me to keep going with this blog shit! I read all your comments with a smile!
xoxo Virgin


10 comments:

Booga said...

<3 it, every last article. Man, I wish I lived in TX, I'd so want to be your intern.

Maggie said...

your platforms are magical!

Machine Darine said...

HOLY CRAP! those pants rule my world! Love them, as always you're awesome! Finally loaded up some entries, Check out my blog Jess!<3


http://machinedarine.blogspot.com/
http://machinedarine.blogspot.com/
http://machinedarine.blogspot.com/

6roove said...

gorgeous leggings!
platforms are so crazy and cool :D

Alissia et Milia said...

OMG can you actually WALK with those shoes!! I honestly couldn't but the heart leggings looks sweet :)
xx

Michelle said...

Those platforms are AWESOME.

michellezhang123@gmail.com

Rachel said...

Holy heels batman! You are so super groovy I just have a gigantic girl fashion crush on you!

The Ram said...

those SHOES! and the way these photos were taken! love the style, poses, colors, etc. WORK!

Junkie Monkey Vintage said...

OMG!! YOU ARE FUCKING STUNNING!! I LOVE YOUR STYLE AND YOUR BLOG, TATTOOS AND ALL I HAVE 13 AND COUNTING! HAD TO FOLLOW YOUR BLOG

check me out vintagejunkiemonkey.blogspot.com

hippilazman said...

it's amazing really!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...